Як отримати знижку на оформлення сівалки
У 2020 році вийшли нові вимоги щодо реєстрації сівалки в інспекції. Весь процес оформлення покупки або продажу сівалки строго регламентований законом і відрізняється від стандартизованої процедури, проходженням додаткових перевірок по її технічному стані в зв’язку з посиленими вимогами щодо заходів безпеки.
Особливості супроводу угоди
Покупцеві сільгосптехніки, до якої відноситься сівалка, важливо знати про додатковий орган реєстрації, без якого неможливо здійснювати її експлуатацію. Після оформлення договору купівлі-продажу зернової сівалки, необхідно подати дані про придбаний транспортний засіб в Держтехнагляд і отримати відповідний документ.
В угоді крім приватної особи може брати участь і організація, але тоді необхідно буде зібрати додатковий комплект документів, який підтверджує ведення законної трудової діяльності. Список документів з оформлення сільгосптехніки ви можете побачити на сайті договір купівлі продажу сільгосптехніки.
Порядок оформлення угоди
Для оформлення процедури купівлі-продажу сівалки необхідно буде скласти відповідний договір за встановленим зразком в 3-х примірниках для подальшого підтвердження в державних органах факту передачі сільгосптехніки новому власнику.
Після складання і підписання документів усіма причетними сторонами необхідно пройти процес реєстрації сівалки в інспекції, де співробітники зажадають одну з копій договору.
Так як форма договору купівлі-продажу сівалки відрізняється від стандартизованої форми документа, яку часто застосовують при схожих операціях на легкові автомобілі, то щоб уникнути помилок, через які співробітники інспекції можуть відмовити у факті реєстрації сільгосптехніки, найкраще звернутися до фахівців в даній області – в компанію «Dogovor-service».
Структура договору купівлі-продажу сівалки включає в себе наступні пункти:
- Визначення документа ( «Договір купівлі-продажу»), дата його складання і місце проведення операції;
- ПІБ і паспортні дані (в разі приватних осіб) і реквізити організації (в разі участі в угоді юридичної особи);
- Повне найменування сільгосптехніки, а також детально всі його технічні дані;
- Умови проведення операції, порядок передачі сівалки новому власнику;
- Додатково обумовлені умови по проведенню операції в пункті «Відповідальність сторін»;
- Реквізити сторін. Для приватної особи ПІБ із зазначенням паспортних даних та місця проживання;
- Підписи.
Під час укладання угоди купівлі-продажу сільгосптехні, в тому числі і сівалки, необхідно звернутися до фахівців, які мають законні підстави для роботи в даному питанні, так як без них угода може бути визнана недійсною. При виборі компанії варто звернути увагу на кваліфікацію співробітників і досвід роботи з подібними зверненнями.
Наші переваги
репутація
на ринку більше 16 років
індивідуальний
підхід до клієнта
клієнтоорієнтовність
оптимальне
ціноутворення
оперативність
виконання замовлень
партнерське
взаємовідношення
надійність
відповідальність
за кожне замовлення
Фахівці «Dogovor-service» давно працюють в Києві по супроводу угод купівлі-продажу сільгосптехніки і можуть швидко підготувати весь необхідний пакет документів для оформлення зернової сівалки, а також проконсультувати з виникаючих питань.