Як отримати знижку на оформлення екскаватора
У 2020 році вийшли нові вимоги щодо реєстрації екскаватора в інспекції. Весь процес оформлення покупки або продажу екскаватора строго регламентований законом і відрізняється від стандартизованої процедури, проходженням додаткових перевірок по її технічному стані в зв’язку з посиленими вимогами щодо заходів безпеки.
Особливості супроводу угоди
Покупцеві спецтехніки, до якого відноситься екскаватор, важливо знати про додаткові органи реєстрації, без якого неможливо здійснювати її експлуатацію. Після оформлення договору купівлі-продажу екскаватора, необхідно подати дані про придбаний транспортний засіб в Держтехнагляд і отримати відповідний документ.
В угоді крім приватної особи може брати участь і організація, але тоді необхідно буде зібрати додатковий комплект документів, який підтверджує ведення законної трудової діяльності. Список документів з оформлення спецтехніки ви можете побачити на нашому сайті договір купівлі продажу спецтехніки
Порядок оформлення угоди
Для оформлення процедури купівлі-продажу екскаватора необхідно буде скласти відповідний договір за встановленим зразком в 3-х примірниках для подальшого підтвердження в державних органах факту передачі спецтехніки новому власнику.
Після складання і підписання документів усіма причетними сторонами необхідно пройти процес реєстрації екскаватора в інспекції, де співробітники зажадають одну з копій договору. Так як форма договору купівлі-продажу екскаватора відрізняється від стандартизованої форми документа, яку часто застосовують при схожих операціях на легкові автомобілі, то щоб уникнути помилок, через які співробітники інспекції можуть відмовити у факті реєстрації спецтехніки, найкраще звернутися до фахівців в даній області в компанію «Dogovor-service».
Структура договору купівлі-продажу екскаватора включає в себе наступні пункти:
- Визначення документа («Договір купівлі-продажу»), дата його складання і місце проведення операції;
- ПІБ і паспортні дані в разі приватних осіб і реквізити організації в разі участі в угоді юридичної особи;
- Повне найменування спецтехніки, а також детально все его технічні дані;
- Умови проведення операції, порядок передачі екскаватора новому власнику;
- Додаткові обумовлені умови по проведення операції в пункті «Відповідальності сторін»;
- Реквізити сторін. Для приватної особи ПІБ із зазначенням паспортних даних та місця проживання;
- Підписи.
Під час укладання угоди купівлі-продажу спецтехніки, в тому числі і екскаватора, необхідно звернутися до фахівців, які мають законні підстави для роботи в даному питанні, так як без них угода може бути визнана недійсною. При виборі компанії варто звернути увагу на кваліфікацію співробітників і досвід роботи з подібними зверненнями.
Наші переваги
репутація
на ринку більше 16 років
індивідуальний
підхід до клієнта
клієнтоорієнтовність
оптимальне
ціноутворення
оперативність
виконання замовлень
партнерське
взаємовідношення
надійність
відповідальність
за кожне замовлення
Фахівці «Dogovor-service» давно працюють в Києві по супроводу угод купівлі-продажу спецтехніки і можуть швидко підготувати весь необхідний пакет документів для оформлення екскаватора, а також проконсультувати з виникаючих питань.