Як отримати знижку на оформлення навантажувача
У 2020 році вийшли нові вимоги щодо реєстрації навантажувача (екскаватора-навантажувача) в інспекції. Весь процес оформлення покупки або продажу навантажувача строго регламентований законом і відрізняється від стандартизованої процедури, проходження додаткових перевірок по її технічного стану в зв’язку з посиленими вимогами щодо заходів безпеки.
Особливості супроводу угоди
Покупцеві спецтехніки, до якої відноситься навантажувач (колісний, гусеничний), важливо знати про додаткові органи реєстрації, без якого неможливо здійснювати її експлуатацію. Після оформлення договору купівлі-продажу навантажувача, необхідно подати дані про придбаний транспортний засобі в Держтехнагляд і отримати відповідний документ.
В угоді крім приватної особи може брати участь і організація, але тоді необхідно буде зібрати додатковий комплект документів, який підтверджує ведення законної трудової діяльності. Список документів з оформлення спецтехніки ви можете побачити на нашому сайті договір купівлі продажу спецтехніки
Порядок оформлення угоди
Для оформлення процедури купівлі-продажу навантажувача необхідно буде скласти відповідний договір за встановленим зразком в 3-х примірниках для подальшого підтвердження в державних органах факту передачі спецтехніки новому власнику.
Після складання і підписання документів усіма причетними сторонами необхідно пройти процес реєстрації навантажувача в інспекції, де співробітники зажадають одну з копій договору.
Так як форма договору купівлі-продажу навантажувача відрізняється від стандартизованої форми документа, яку часто застосовують при схожих операціях на легкові автомобілі, то щоб уникнути помилок, через які співробітники інспекції можуть відмовити у факті регистрации спецтехніки, найкраще звернутися до фахівців в даній області в компанію «Dogovor-service».
Структура договору купівлі-продажу навантажувача включає в себе наступні пункти:
- Визначення документа ( «Договір купівлі-продажу»), дата його складання і місце проведення операції;
- ПІБ і паспортні дані в разі приватних осіб і реквізити організації в разі участі в угоді юридичної особи;
- Повне найменування спецтехніки, а також детально всі його технічні дані;
- Умови проведення операції, порядок передачі навантажувача новому власнику;
- Додатково обумовлені умови по проведенню операції в пункті «Відповідальності сторін»;
- Реквізити сторін. Для приватної особи ПІБ із зазначенням паспортних даних та місця проживання;
- Підписи.
Під час укладання угоди купівлі-продажу спецтехніки, в тому числі і навантажувача, необхідно звернутися до фахівців, які мають законні підстави для роботи в даному питанні, так як без них угода може бути визнана недійсною. При виборі компанії варто звернути увагу на кваліфікацію співробітників і досвід роботи з подібними зверненнями.
Наші переваги
репутація
на ринку більше 16 років
індивідуальний
підхід до клієнта
клієнтоорієнтовність
оптимальне
ціноутворення
оперативність
виконання замовлень
партнерське
взаємовідношення
надійність
відповідальність
за кожне замовлення
Фахівці «Dogovor-service» давно працюють в Києві по супроводу угод купівлі-продажу спецтехніки і можуть швидко підготувати уесь необхідний пакет документів для оформлення навантажувача, а також проконсультувати з виникаючих питань.