Як отримати знижку на оформлення асфальтоукладача

  • акція на сайт

     

     

    Вам доступна знижка в розмірі 500 грн на оформлення транспортного засобу.

     

  • У 2020 році вийшли нові вимоги щодо реєстрації асфальтоукладача в інспекції. Весь процес оформлення покупки або продажу асфальтоукладача строго регламентований законом і відрізняється від стандартизованої процедури, проходженням додаткових перевірок технічного стану в зв’язку з посиленими вимогами щодо заходів безпеки.

    Особливості супроводу угоди

    Покупцеві спецтехніки, до якої відноситься асфальтоукладальник, важливо знати про додатковий орган реєстрації, без якого неможливо здійснювати її експлуатацію. Після оформлення договору купівлі-продажу асфальтоукладача, необхідно подати дані про придбаний транспортний засіб в Держтехнагляд і отримати відповідний документ.

    В угоді крім приватної особи може брати участь і організація, але тоді необхідно буде зібрати додатковий комплект документів, який підтверджує ведення законної трудової діяльності. Список документів з оформлення спецтехніки ви можете побачити на нашому сайті договір купівлі продажу спецтехніки.

    У вас виникли питання?
    Безкоштовна консультація від Компанії “Dogovor-service”
     

    Порядок оформлення угоди

    Для оформлення процедури купівлі-продажу асфальтоукладача необхідно буде скласти відповідний договір за встановленим зразком в 3-х примірниках для подальшого підтвердження в державних органах факту передачі спецтехніки новому власнику.

    Після складання і підписання документів усіма причетними сторонами необхідно пройти процес реєстрації асфальтоукладача в інспекції, де співробітники зажадають одну з копій договору.

    Так як форма договору купівлі-продажу асфальтоукладача відрізняється від стандартизованої форми документа, яку часто застосовують при схожих операціях на легкові автомобілі, то щоб уникнути помилок, через які співробітники інспекції можуть відмовити у факті реєстрації спецтехніки, найкраще звернутися до фахівців в даній області – в компанію «Dogovor-service».

    Структура договору купівлі-продажу асфальтоукладача включає в себе наступні пункти:

    • Визначення документа («Договір купівлі-продажу»), дата його складання і місце проведення операції;
    • ПІБ і паспортні дані в разі приватних осіб і реквізити організації в разі участі в угоді юридичної особи;
    • Повне найменування спецтехніки, а також технічні дані;
    • Умови проведення операції, порядок передачі екскаватора новому власнику;
    • Додатково обумовлені умови по проведенню операції в пункті «Відповідальність сторін»;
    • Реквізити сторін. Для приватної особи ПІБ із зазначенням паспортних даних та місця проживання;
    • Підписи.

    Під час укладання угоди купівлі-продажу спецтехніки, в тому числі і асфальтоукладача, необхідно звернутися до фахівців, які мають законні підстави для роботи в даному питанні, так як без них угода може бути визнана недійсною. При виборі компанії варто звернути увагу на кваліфікацію співробітників і досвід роботи з подібними зверненнями.

    Наші переваги

    Наші переваги

    репутація
    на ринку більше 16 років

    індивідуальний
    підхід до клієнта

    клієнтоорієнтовність

    оптимальне
    ціноутворення

    оперативність
    виконання замовлень

    партнерське
    взаємовідношення

    надійність

    відповідальність
    за кожне замовлення

    Фахівці «Dogovor-service» давно працюють в Києві по супроводу угод купівлі-продажу спецтехніки і можуть швидко підготувати весь необхідний пакет документів для оформлення асфальтоукладача, а також проконсультувати з виникаючих питань.